QrBoss
QrBoss
Return

Про те "Як позбавитись негативного відгук в Google"

Про те "Як позбавитись негативного відгук в Google"
18-03-2021

Коли клієнт шукає відгуки про конкретну компанію або заклад, він перш за все, йдете в пошукову систему Google. За даними досліджень, 72% клієнтів роблять вибір на користь компанії або закладу, грунтуючись на відгуках інших клієнтів. Тому негативний відгук про вашу компанію може погано вплинути на репутацію.
Так склалося, що негативні відгуки клієнти залишають охочіше, ніж позитивні. І якщо у вашого закладу  з'явилися негативні відгуки в Google, перше, що прийде вам в голову, це можливість їх негайно видалити. Саме про це далі і буде іти мова.
Як видалити відгук про компанію з google?
Оскільки чарівної кнопки"видалити негативний відгук" нема, є інші методи впливу на таку неприємну ситуацію. Наприклад, ви можете позбутися від такого фідбеку за допомогою спеціального прапорця над відгуком. Він дає можливість відзначити його Неприйнятним. (Вона присвоюється фальшивим відгукам або відгукам, які не відповідають правилам пошукової системи Google)
Ви можете натиснути кнопку для позначки відгуку неприйнятним, далі вам слід вказати причину, чому ви так думаєте і вказати свою пошту для подальшого спілкування зі службою підтримки. Після чого Вам прийде повідомлення від системи, що ваш запит прийнятий в обробку.Перед тим, як відправляти повідомлення в систему про неприйнятний відгук, слід розуміти, що Гугл використовує потужні інструменти перевірки на спам перед публікацією. Але все ж бувають випадки, коли спам відгуки пропускаються на публікацію. Саме в таких випадках ви можете відправити свою скаргу на відгук, так як вважаєте його неприйнятним в конкретній ситуації.

Коли слід відзначати відгук неприйнятним?
Якщо в профілі своєї компанії ви виявили один з видів відгуків, які описані нижче, ви сміливо можете відзначати його Неприйнятним. У такій ситуації є великий шанс, що цей відгук буде видалений найближчим часом.
1. Відгук не має відношення до вашої компанії. Часто бувають такі ситуації, що клієнт залишив відгук, просто переплутав компанії, наприклад, через те, що назви компаній дуже схожі. Для Google важливо, щоб користувачі системи отримували якомога точніші відгуки. Тому, якщо ви побачили, що написаний відгук, точно не відноситься до вашого бізнесу, відправляйте на нього скаргу в службу підтримки Гугл.
2. Відгук протизаконний. Якщо відгук містить посилання або зображення незаконних послуг або товарів, при першій же скарзі подібний відгук буде видалений з пошукової системи.
3. Відгук з непристойним контентом. Система видаляє відгуки, які вважатиме образливими, принизливими чи з елементами загроз. Тому, якщо ви побачили в профілі компанії, подібний відгук, відразу ж відправляйте на нього скаргу, щоб зберегти репутацію компанії.
4. Конфліктні відгуки. За правилами пошуковика, співробітник компанії не може залишити відгук про свою компанію. Крім того, заборонено писати відгуки про конкурентів в їх профілях для маніпуляції думкою клієнтів. На такі відгуки ви можете також скаржитися, якщо впевнені, що вони залишені з профілів конкурентів.
5. Нечесні відгуки. Опублікувати відгуки в Google ви можете тільки від свого імені, ви не можете залишати фідбек зі свого аккаунта, але від імені інших користувачів. Це вводить в оману інших відвідувачів системи, що є неприйнятним, виходячи з правил пошукової системи.

Куди написати, щоб видалили відгук з google?

Ви можете написати в службу підтримки пошукової системи Google, але у таких звернень є істотні недоліки. Наприклад, те, що подібне спілкування може тривати довгий час і результат вам ніхто не гарантує. І навіть, якщо раптом підтримка погодиться видалити негативний відгук з об'єктивних причин, це відбудеться згодом. А за цей час багато потенційних клієнтів вже побачать негативний відгук.
Ще одна проблема в тому, що Гугл так просто не видалить відгук лише з тієї причини, що він негативний. Пошукова система, перш за все, за об'єктивність інформації, і якщо фахівці вважатимуть, що залишений користувачем відгук про вашу компанію правдивий і чесний, то, відповідно, не видалять його.
Інші способи роботи з негативними відгуками

1. Дайте відповідь на відгук вашого клієнта.
Якщо ви відповісте на негатив в вашу сторону, є великий шанс, що клієнт сам видалить залишений відгук. Якщо представник компанії дійсно щиро вибачився і запропонував рішення ситуації, що склалася, то незадоволеному клієнту може стати незручно за негативний відгук. Тому при написанні відповіді будьте максимально лояльні і ввічливі, а також обов'язково запропонуйте бонус або подарунок незадоволеному клієнту.

2. Надішліть прохання клієнту видалити негативний відгук
Не завжди клієнт сам видалить відгук після ваших щирих вибачень. Тому після того, як ви вирішили неприємний момент, відправте користувачеві лист, що вам було б приємно, якби він видалив відгук зі сторінки Гугл. Не висувайте вимог, не будьте нав'язливі,  не погрожуйте, а просто натякніть клієнту, що такий його вчинок вас би дуже порадував. Але це лише тільки в тому випадку, якщо спірна ситуація повністю вирішена.

3. Вирішіть проблему з відгука
Якщо у відгуку була описана конкретна проблема, постарайтеся її повністю вирішити, а потім запросіть клієнта повторно скористатися вашими послугами і уточніть, що завдяки йому ви виявили у себе такий недолік і вже виправили його. Дайте зрозуміти, що ви цінуєте кожного клієнта і його чесну думку про вашу компанію. Не важливо прийде чи ні той користувач до вас повторно, інші користувачі читаючи подібні відгуки, побачать вашу готовність вирішити будь-яку проблему і піти на зустріч в будь-якій ситуації. Зворотний зв'язок з клієнтом і швидке реагування на його фідбек тільки поліпшать репутацію вашої компанії в очах інших потенційних клієнтів. Будьте завжди на зв'язку!

4. Справжній відгук чи ні?
Насправді, неправдивих відгуків в мережі дуже і дуже багато. Їх пишуть конкуренти, боти, самі компанії про себе. Якщо у вас є сумніви з приводу конкретного відгука, наприклад, автор більше не залишав ніде коментарів, профіль не заповнений, або відгук дуже примітивний без деталей, можете помітити його, як "Неприйнятний". Можливо в найближчому майбутньому служба підтримки Google його видалить. Але, якщо ви бачите, що відгук дійсно залишений вашим клієнтом, щоб підтвердити його справжність - дайте розгорнуту відповідь на коментар користувача.
І хороші і погані відгуки про вашу компанію - це добре. Просто над останніми вам доведеться ще попрацювати і позбутись очевидних проблем, а не просто сказати Дякую. 

5. Підключити сервіc зворотніх відгуків QRboss за QR кодами
Надайте можливість незадоволеним клієнтам відправити негативний відгук вам напряму, а не в Google. Саме для цього і потрібен сервіс зворотніх відгуків QRboss. 
Клієнт сканує QR код в закладі, на пакуванні, обгортці, чеку  де його просять залишити коментар власнику (адміністратору), оцінити якість товару чи обслуговування або прикріпити фото (за бажанням). Клієнт впевнений, що його думка почута і дуже рідко трапляється що він продублює негатив в Google на сторінку закладу. Але, не забувайте реагувати на негативні відгуки. Клієнт, все ж таки, бажає бути почутим.  Ваша ввічливість, люб'язність і відкритість для подальшого розвитку позитивно вплинуть на ваших клієнтів, які в подяку самі забажають залишити приємний відгук і рекомендацію вашій компанії. 

І пам'ятайте: задоволений клієнт приводить двох, а незадоволений розкаже десятьом!