QrBoss
QrBoss
Повернутися

Лояльний клієнт: складно знайти, легко втратити, неможливо забути

Лояльний клієнт: складно знайти, легко втратити, неможливо забути
24-02-2021

Лояльність клієнтів у всьому світі вважається одним з найважливіших показників успіху в бізнесі. Це поняття має безпосереднє відношення до іміджу бренду і його позитивного сприйняття споживачами, без яких просування товарів і послуг на сучасному ринку просто неможливе. Саме слово «лояльність» означає позитивне, довірливе ставлення людей до інших людей, явищ або об'єктів. Коли ж говорять «лояльність клієнтів», то мають на увазі довіру споживача до фірми, її діяльності, продукції або послуг.

Портрет лояльного клієнта
Як же виглядає той самий заповітний лояльний клієнт, на якому все тримається? Тут все дуже просто - це ваш вірний клієнт, який купує товари і замовляє послуги вашої компанії, не звертаючи уваги на якість і ціну. Чому він так робить? Все просто - тому що безмежно вам довіряє. Більш того, ця чудова людина ще і рекомендує вашу компанію рідним, друзям і колегам, а також позитивно відгукується про неї в соцмережах і на інтернет-форумах! Все це він робить абсолютно безкорисливо, просто через лояльність до вашого бренду.
Але це все ліричний відступ, бо лояльний клієнт має чіткі сформульовані ознаки:
⦁ Ця людина регулярно купує продукцію або замовляє послугу і повертається за ними знову;
⦁ Обсяг його покупок і замовлень більше ніж у пересічного споживача;
⦁ Він в курсі всіх акцій, розіграшів і конкурсів, завжди приймає в них участь і охоче робить репости на них в своїх акаунтах;
⦁ Може переплатити за ваш товар, навіть якщо у конкурентів буде дешевший або перевершує ваш по характеристикам.
Є й інші, менш очевидні ознаки, але для ідентифікації «вашого» споживача досить і цих.

Як не втратити лояльність клієнта
Лояльність заслужити непросто, а ось втратити її набагато легше. Ви можете допустити випадкову похибку, наприклад, продати лояльному клієнту товар в пошкодженій упаковці, або з неповною комплектацією, або не дай боже сумнівної якості. Це відверне від вас звичайного споживача, але лояльний піде тільки у відповідь на ваше байдужість і відмова вирішити проблему. При цьому варто врахувати, що такі клієнти, як правило, мають дуже вразливу натуру і їхнє ставлення до вашої компанії може погіршитися здебільшого через відсутність реакції на зауваження, а й після залишеного без відповіді позитивного відгуку. Тому маркетологи настійно рекомендують не залишати без відповіді жодне відгук, незалежно від його забарвлення і сенсу.

Сервіс зворотного зв'язку - перевірений спосіб зберегти лояльність
Підтвердити довіру лояльного клієнта, щоб його не втратити, зовсім нескладно. Сервіс зворотного зв'язку допоможе вам завжди бути в курсі всіх відгуків і побажань ваших клієнтів і дасть можливість негайно відповідати на них, використовуючи смартфон. Вам всього лише потрібно скористатися можливостями сервісу QR Boss - сучасного інструменту взаємодії з клієнтами.
Вашим клієнтам, щоб відправити зауваження, скаргу або подяку, потрібно лише відсканувати QR-код, розташований в вашому магазині, кафе або офісі. Клієнт буде переадресовано на сторінку сайту, де зможе ввести дані для зворотнього зв'язку і текст свого звернення. Це повідомлення у вигляді СМС негайно прийде на ваш мобільний гаджет і ви зможете негайно на нього відреагувати: написати відповідь або навіть подзвонити, щоб запропонувати допомогу або висловити подяку за підтримку. Сьогодні сервіс зворотного зв'язку QR Boss - найбільш швидкий і ефективний спосіб двосторонньої взаємодії з клієнтом, який покаже вашу зацікавленість в продовженні взаємовигідних відносин і дозволить зберегти його лояльність.