QrBoss
QrBoss
Повернутися

QRlink - тепер усі посилання в одному місці

QRlink - тепер усі посилання в одному місці
04-05-2022

QRlink  - це по суті веб сторінка з фоном, місцем під логотип, текстовим полем і кнопками.

При комунікації з клієнтом через QR код зазвичай вказують прямі посилання на необхідні канали. Формують окремо QR код на facebook, окремо QR код на сайт, instagram або форму для відгуку. При цьому визначити ефективність комунікації часом непросто, а клієнт комунікує лише з одним каналом. Внести зміни означає передрукувати QR код, що в свою чергу до додаткових тимчасових і фінансових витрат.

QRlink допомагає розширити та спростити комунікацію клієнта з компанією або брендом шляхом створення окремої брендованої веб-сторінки з усіма необхідними посиланнями. Посилання на соціальні мережі, сайт, меню, телеграм і вайбер канали, форму опитування або форму відгуку - система дозволяє замінити одним посиланням (одним QR кодом). 

Клієнт сканує QR код або переходить до посилання на адаптивну, брендовану веб сторінку. На цій сторінці, клієнту пропонуються різні взаємодії (у виді кнопок): перейти на сайт, отримати додаткову інформацію, посилання на акції або файл, зателефонувати, виклик адміністратора або тригер події, перехід на сайт, посилання на форму відгуку або опитування, посилання на соціальні мережі чи на встановлення 
мобільного додатку. При тому, посилання для встановлення додатку універсальне. Це означає що, при скануванні QR коду, або при переході за посиланням, система автоматично розпізнає ОС пристрою (Android або iOS) і направля на відповідну платформу (Google Play або App store).

В результаті  клієнт через один QR код (котрий веде на веб-сторінку з кнопками) швидко отримує доступ до всіх найважливіших каналів взаємодії з брендом. Бізнес, у свою чергу, може легко відстежити ефективність через модуль аналітики, знає які канали більш затребувані. До того ж бізнес можемо економити час і гроші для модерування комунікації та оперативно вносити корективи.

Данний сервіс використовується у соціальних мережах (як правило у вигляді посилання), на упаковці продукції, зовнішній рекламі, друкованій рекламі, статтях у журналах та кур'єрській доставці (через QR код). Розміщення безпосередньо у локаціях та торгових точках для комунікації з персоналом. Функція динамічного 
QR коду, а також унікального URL також передбачена в налаштуваннми.