QrBoss
QrBoss
Return

Google Форма або QRboss? Вибір очевидний!

Google Форма або QRboss? Вибір очевидний!
25-05-2021

Під час пошуку і аналізу потенційних клієнтів, ми доволі часто зустрічаємо використання їми  Google Форми саме як в ролі сервісу зворотнього зв'язку. Тому ми вирішили порівняти більш детально наш сервіс QRBoss з Google Формою. 

Отже Google Форма це частина безкоштовного веб-пакета редактора Google, що включає в себе цілий ряд популярних онлайн-сервісів.
Гугл Форма - це досить потужний і функціональний інструмент, що пропонує своїм користувачам можливість проводити опитування і збирати клієнтську базу. До переваг цього сервісу варто віднести наступні:

- можливість використання для збору коментарів;
- доступ за посиланням або за допомогою QR-кодів;
- систематизація даних через Google Таблиці;
- безкоштовне використання.

Але в той же час Гугл Форма має і ряд суттєвих недоліків, які ускладнюють її використання і зводять нанівець ряд переваг для звичайних користувачів, які не мають спеціальних знань і навичок:

- вимагає досвіду роботи з іншими сервісами Google, з якими тісно пов'язана функціоналом;
- пропонує складну аналітику, не завжди зрозумілу користувачеві;
- не має інтегрованої зворотного зв'язку, крім звернення по електронній пошті і телефоном;
- відсутня фільтрація;
- не реалізована підтримка мультибрендових і великого числа локацій;
- неможливо розподіл відгуків за підрозділами і співробітникам;
- не реалізована можливість інтеграції зі сторонніми сервісами;
- нема повноцінної технічної підтримки

Як ми бачимо, для використання Google Форм, як сервісу зворотніх відгуків,  мінусів більше ніж плюсів. Головний плюс це звісно, що Google Форм безкоштовний.  

Сервіс QRBoss, на відміну від продукту Google, розроблявся саме як додаток для роботи з відгуками в режимі реального часу, тому пропонує користувачам високу функціональність і комфорт у використанні. QRBoss пропонує представникам бізнесу такі можливості:

- комунікація з клієнтами;
- оцінка якості товарів і послуг;
- збір клієнтської бази за допомогою QR-кодів;
- можливість попередньої фільтраціі відгуків;
- ведення повноцінної аналітики;
- сервіс має високу гнучкість і дозволяє користувачеві самостійно конструювати форми опитування, враховуючи специфіку бізнесу і особливі потреби;
- доступна можливість створювати будь-яку кількість питань і шкал оцінки за різними метриками (CSAT, NPS, CES).

Як аналітичний інструмент, сервіс QRBoss може запропонувати зручну і гнучку систему, з простим і зрозумілим інтерфейсом і широким набором можливостей, наприклад, таких як формування дашборда. До переваг сервісу QRBoss слід віднести:

- зручний і зрозумілий інтерфейс, що не вимагає наявності спеціальних знань і досвіду роботи з подібними програмами;
- проста і зручна аналітика, враховує ключові потреби користувача в інформації;
- широкі можливості для інтеграції;
- мобільна версія програми;
- власний Telegram-бот, що повідомляє про нові відгуки клієнтів;
- зручне розподіл відгуків по співробітниках;
- гнучкі фільтри, що настроюються з урахуванням потреби користувача;
- можливість попередньої модераціі відгуків (негативні коментарі надходять особисто, позитивні в Google карти на сторінку локаціі)
- автовідповідач, що дозволяє відправити клієнту відповідь-подяку за позитивний відгук;
- можливість спілкування з клієнтом в QR-чаті, що працює через веб-інтерфейс і не вимагає установки спеціальних додатків;
- брендувати свої форми відгуків, використовуючи власний стиль і колірову гаму. Це забезпечує впізнаваність торгової марки і лояльність до неї клієнтів.

Залишається додати, що технічна та інформаційна підтримка сервісу QRBoss організована на найвищому рівні. Менеджери і технічний персонал завжди на зв'язку і готові прийти на допомогу у вирішенні будь-яких виникли у користувача питаннях.

Наостанок залишається додати, що незважаючи на всі переваги Google Форми сервіс QRBoss більш зручний, функціональний і гнучкий для користувачів.
Команда розробників продовжує безперервно працювати над удосконаленням продукту, роблячи його ще більш корисним і практичним.