ДОГОВІР ПУБЛІЧНИЙ (ОФЕРТА)

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Справжній Публічний договір (далі - Оферта, договір) являє собою офіційну пропозицію «Виконавця» в соціальній мережі Instagram на бізнес сторінці Виконавця (далі Сторінка): @ astrolog.annayanishevskaya , з надання Інформаційних послуг юридичним та / або дієздатним фізичним особам (далі - Замовник ) на перерахованих нижче умовах.

 

1.2. Ухвалення (акцепт) даної Оферти означає повне і беззастережне прийняття Замовником всіх умов без будь-яких винятків і / або обмежень і прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до висновку сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.

 

1.3. Даний Публічний договір на надання інформаційних послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованою) з моменту оплати Замовником на Сторінці Виконавця і надходження грошових коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця.

 

1.4. Виконавець і Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності необхідні для укладення та виконання цього Договору на надання Інформаційних послуг.

 

 

2. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

2.1 З метою цієї Оферти нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:

 

Оферта - справжній публічний договір на надання інформаційних послуг.

 

Сторiнка - @astrolog.annayanishevskaya використовуваний Виконавцем на правах власності або інша онлайн-платформа, яку Виконавець буде використовувати згідно відповідного Договору.

 

Інформаційні послуги - астрологічні послуги Виконавця, види і вартість яких, відповідно до умов Оферти, визначена на Сторінці.

 

Акцепт оферти - повне і беззастережне прийняття оферти шляхом здійснення дій по 100% попередній оплаті Інформаційної послуги.

 

Виконавець - ФОП Янішевська Анна Юріївна ІПН 2970422464

 

Замовник - особа, яка здійснила Акцепт оферти на викладених в ній умовах.

 

Договір (Оферта) на надання інформаційних послуг (далі - Договір) - договір між Замовником та Виконавцем на надання Інформаційних послуг, який укладається як Акцепту цієї Оферти.

 

 

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Предметом цієї Оферти є оплатне надання Замовнику Інформаційних послуг силами Виконавця відповідно до умов цієї Оферти шляхом надання Інформаційних послуг в інтерактивному (онлайн) форматі або іншому форматі, про який домовляться сторони Пропоновані можливості, за винагороду, що виплачується Замовником Виконавцю.

 

3.2. Вартість кожного виду Інформаційної послуги встановлюється на Сторінці Виконавця. Даний договір на надання інформаційних послуг вважається укладеним з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

 

3.3. Платежі за цим договором здійснюється одним із способів пропонованих Замовнику, в тому числі при натисканні кнопки «Оплатити» на Сторінці Виконавця, які включають в себе:

- оплата електронними грошима;

 

- оплата через платіжні термінали або інтернет-банкінг;

 

- оплата на розрахунковий рахунок Виконавця через банк;

 

- іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.

 

 

4. УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

4.1. Виконавець надає астрологічні інформаційні послуги шляхом проведення онлайн консультації або особистої зустрічі, надання друкованих матеріалів або інформації в електронному вигляді.

 

4.2. Види і способи оплати кожного виду Інформаційної послуги вказуються на Сторінці або обговорюються з Виконавцем.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

5.1. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику оплачену послугу, яка була обрана на Сторінці або обумовлена з Виконавцем.

 

5.2. Виконавець несе відповідальність за зберігання і обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних в процесі їх обробки і використовує їх виключно для якісного надання Інформаційної послуги Замовнику.

 

 

5.3. Виконавець гарантує надання Замовнику повної і достовірної інформації про наданої послуги на його вимогу.

 

5.4. Виконавець залишає за собою право в будь-який момент змінювати дату проведення консультації, повідомивши при це Замовника.

 

5. 5. Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційної послуги з причин, не залежних від Виконавця (в т.ч. через невиконання п. 7.1 даної Оферти).

5.6. У разі відмови Замовника, за якою - небудь причини, від отримання інформаційної послуги після проведення оплати, і надходження заявки, зазначеної в п.6.8., Виконавець має право залишити собі, в якості винагороди за частково виконану роботу з підготовки інформаційної послуги, до 50 % сплаченої суми.

5.7. Виконавець не несе відповідальності за блокування електронних листів, що відбуваються на стороні Замовника (потрапляння поштового повідомлення в папку «спам» або блокування з боку провайдера електронної пошти Замовника), а також за інші технічні збої на стороні Замовника при доступі до електронних матеріалів.

6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

6.1. Замовник зобов'язаний надавати достовірну інформацію про себе в процесі діалогу з Виконавцем. Замовник несе відповідальність за достовірність інформації, такої інформації.

 

6.2. Замовник зобов'язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати в яких би то не було цілях інформацію і матеріали, що стали йому доступними в зв'язку з наданням Інформаційної послуги, за винятком їх особистого використання.

6.3. Замовник самостійно забезпечує себе обладнанням і можливістю забезпечення каналів зв'язку для отримання продукту Інформаційної послуги.

 

6.4. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, що регулює відносини за відплатним надання послуг.

 

6.5. Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця і при доведеності зазначеної обставини.

 

6.6. Всі претензії щодо якості наданої Інформаційної послуги повинні направлятися Замовником на адресу Виконавця за допомогою листа на електронну пошту [email protected]

Термін розгляду претензії (ий) Замовника Виконавцем складає 30 (тридцять) днів з моменту надходження претензії на адресу Виконавця, в тому числі претензій, що містять вимогу про повернення грошових коштів. В завершення строку розгляду претензії (ий) Виконавцем приймається одне з таких рішень: (1) про незгоду з претензією і про відмову в поверненні коштів, або (2) про згоду з претензією і про задоволення вимоги про повернення коштів.

 

6.7. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення грошових коштів, Грошові кошти повертаються Замовнику шляхом їх: зарахування на рахунок Замовника в платіжних системах, кредитну карту, особистий рахунок, інші реквізити, узгоджені сторонами, і доступні для виконання на території України.

6.8. Всі повернення грошових коштів здійснюються за умови спрямування Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, яке буде вислано Замовнику листом по електронній пошті. Сторонами беззастережно приймається, що остаточне рішення про спосіб повернення грошових коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення коштів на рахунок Замовника у банку або на рахунок Замовника в платіжній системі, заповнену заяву на повернення грошових коштів з підписом Замовника за формою в відсканованому електронному вигляді треба надіслати електронною поштою Виконавцю (допускаються наступні формати файлу: gif, jpeg, pdf) . Заява на повернення Грошових коштів повинно містити в обов'язковому порядку відомості про фінансові реквізити Замовника. У разі відсутності в заяві необхідних відомостей, необхідних для здійснення повернення коштів Виконавець не гарантує термінів, зазначених у п. 6.9.

 

6.9. Грошові кошти зараховуються на фінансові реквізити, зазначений Замовником, протягом 30-ти календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав підписану і відскановане заяви Замовника. Фінансовий документ, що підтверджує перерахування грошових коштів Виконавцем на фінансові реквізити Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов'язків щодо повернення грошових коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.

6.10. При проведенні грошових розрахунків, комісійні збори та інші необхідні для проведення фінансової операції платежі, оплачуються яка сплачує стороною.

 

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

 

7.1 За невиконання, або неналежне виконання зобов'язань за цією Оферті, сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.

7.2. Замовник згоден з тим, що Інформаційні Послуги обмежуються виключно наданням інформації, і що Виконавець не несе відповідальності за подальше використання наданої інформації Замовником, а так само, за результати використання цієї інформації.

 

 

8. Форс-мажор

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов'язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, відносяться надзвичайні ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, викликані, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами і т.д., тривала відсутність електроенергії та інтернету з незалежних від сторін причин, військові дії, заколот, страйк, масові заворушення, безлади і інші протиправні дії, а також стан здоров'я Виконавця, повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус і інші стихійні лиха, війна, військові дії, неконтрольовані, протиправні дії і акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти або дії органів державного управління, прийняття законних або підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього договору, і будь-які інші надзвичайні обставини.

 

8.2. Сторони домовилися, що в разі виникнення обставин, передбачених п. 9.1., Сповістити про їх настання іншу сторону при першій можливості.

 

8.3. Термін виконання зобов'язань за цим Договором відсувається на період часу, протягом якого діяли ці обставини і їх наслідки.

 

 

8.4. Якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки продовжують діяти більше шести місяців, сторони в найкоротші терміни повинні провести переговори з метою виявлення прийнятних для обох Сторін альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.

 

9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПІДСТАВИ І ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

 

9.1. Оферта набуває чинності з моменту оплати Замовником послуг Виконавця способами, зазначеними у цій Оферті і на Сторінці Виконавця і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.

 

9.2. Оферта не вимагає скріплення печатками і / або підписання Замовником та Виконавцем, зберігаючи при цьому повну юридичну силу.

 

9.3. Виконавець залишає за собою право внести зміни в умови Пропоновані можливості і / або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення змін до Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту опублікування на Сторінці, якщо інший строк набрання чинності не встановлено або не визначений при опублікуванні змін Пропоновані можливості.

 

9.4. Оферта може бути розірвана достроково за згодою Сторін в будь-який час шляхом підписання угоди про розірвання Пропоновані можливості. У зазначеному випадку датою розірвання Пропоновані можливості вважається дата підписання зазначеної угоди. Угода може бути оформлено у вигляді обміну листами, згідно з якими слід волевиявлення кожної із Сторін про розірвання Оферти, а також визначено та погоджено порядок розпорядження коштами.

9.5. Виконавець має право розірвати в односторонньому порядку Оферту і припинити надання Послуг у разі порушення Замовником умов цієї Оферти.

 

10. Заключні положення

10.1. Замовник гарантує, що всі умови оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень і застережень.

10.2. У разі, що не врегульований цим Договором, Сторони зобов'язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.

10.3. Виконавець і Замовник, беручи до уваги характер наданої послуги, зобов'язуються в разі виникнення суперечок і розбіжностей, пов'язаних з наданням Інформаційної послуги, застосовувати досудовий порядок врегулювання спору.

10.4. Всі суперечки, пов'язані з даним Договором, будуть розглядатися відповідно до законодавства України без урахування норм колізійного права. Замовник також погоджується, що всі такі суперечки знаходяться у виключній компетенції судів України.

10.5. Якщо якесь із положень цієї Оферти буде визнано недійсним, то дійсність її інших положень від цього не втрачається.

 

10.6. Виконавець за цим Договором є:

ФОП Янішевська Анна Юріївна ІПН 2970422464

10.7. Сторони дають один одному згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими їм у зв'язку з укладенням цього Договору, в межах, в яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.